Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 10, 2010

aku akan lebey tekun kali ni. kau kena caye.

Good nyte semua! teehee! macam da nak tidow kan... mood da macam nak tido. sebab dari pagi sampai ke malam aku pakai baju tido. kah3. pas mandi..pakai baju sama. dow. beh beh.. asal korang wat muke cam nak mintak pelempang? helehh.. macam tapenah.

Kemarin aku tak update trus traffic aku turun. ceni aa korang.. habeh madu sepah dibuang! kuluku gak karang. aku ni sorang blogger yang tahamek kesah skupang dua pon komen tabanyak.. pengikot setia taramai. tapi aku kesah ou traffic aku naek turun. waaa! tape2 korang. pasni aku balik uia.. memang menyepi blog aku neyh since wireless uia memang 'mantop' trus. nak majuk. hee~

tonite is my last nyte kat umah. sedey gak la kan.. da banyak kenangan gelak gado ngan adik2 sume dalam sebulan ni. tapi excited la gak nak balik sana..

gigi popcorn
cuppy-cheeks

freedom, im commmmm'in! keh3.

uke2, aku plan nak gi sure heboh (ke jom heboh?LOL) kesian. aku da konpius. teman my senior gi merendeQ sama cuci mata sama bakal habeh beriban kat sana. macam kayaaaa~ kah3. kayap adela. nak join?

da masuk sem baru ni.. aku tade nak cakap azam baru kan. azam yang lama ugak. tapi akan belajar dari kesilapan. uke stop. stop. nanti jadi kisah sadis pasl result exam baru2 ni. (eh, seerti dengan word sadis ape? salu sangat aku guna. vocab kureng). rendu giler ngan my compartment. nanti nak tukar bedsheet baru...~ langsir baru...~ tongsampah baru..~ waka waka eh!! syok abes. teehehe!

uke guys, aku nak memayking skang. tasabar nak show off tongsampah baru!! =') till here. bye.

2 comments:

Amalina said...

stdy uia ea?? hbes cuti da ker?pasni blk sne xleh la nk pki bju tdo dah an..hehe

nur syakirah yusof said...

ha a..uia. dh hbes cuti sebulan.
eh.. kat bilik lgi macam2 bju tido ada. free skit nak pakai.haha

Post a Comment