Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 10, 2010

Naked face. jom facial?

entri kali ke 2 dalam masa beberapa minit. terrer x? haha. cukup2 la mangge ke bangge ke.. kepale hongek kau. keh3. aku baru jea habes menggoedek godam blog sis nurul badiah Lai. haa..aku suke nama penuh skali nama bapak dia. macam masyukk jea kan. i like.=') ape motif?

aku baru jea beli alat mencuci muka terbaru yang kate sis nurul dan orang2-efektif. lagi mesra alam sebab berasaskan susu & beras.. lagi murah.. lagi senang didapati sebab port juai kat kedah. so sape2 yang dok nogoghi, kelate, tengganu, johor.. memang da mcam caceng kepanasan nak ugakkk nak ugakkk cane nak dapat sabun tu please please pleaseeee~~~ haha. betuah lak aku rase. bak sini aku belikan plus riba skali.

nak cantik sorang2. kedekut tol la minah ni. da la cilok plak tip dari orang lain. memang nak makan penyepak kan. haha! before aku beli ni, aku try buat tip yang sis tu cakap- ramas tomato tak+pecahkan embrio ayam hamek putih nye aje+sesudu besar madu separuh kau makan separuh lagi kau guna wat cantik muka. (yang last aku tipu*) aku hamek separuh je. karang habeh lak madu lebah aku suh orang2 kampung bapak aku gi jolok sarang dia nak dapat madunya. (ada kaitan ngan sarang lebah x? xtaw lak.haha). so, kena jimat2 sket nak dapat tuh susah. aku orang kampong jer. madu cari sendiri. kannye cam korang.. madu beli tepi jalan. ok dah dah la emo. tapi pakai masker buatan sendiri memang lagi best sebab kulit jadi gebu+licin jer. xkering aww korang. rasa lembab skit. tak macam bila pakai kemikel punya pencuci muka.-ni ayat testimoni followers blog dia. tapi memang betul.aku da cube.

apa masalah kulit muka aku?

-berminyak-

yer puan puan.. sila la guna minyak masak seri Syakira untuk masakan lagi sedap. pergh! memang bleh wat goreng pisang la minyak muka aku ni. da mcam baru lepas buat bendang. tapi pas cuba tips untuk kulit muka yang ngebu+licin aku bleh tambah 1 gi advantage dia- tak berminyak, or kurang minyak! korang bleh try. psl sabun susu beras..aku xsure betol x yg aku beli ni.. tapi memang cukup syarat dia bagi la- berasaskan susu & beras + harga rm5+ buatan orang kampung- kate sis nurul badiah Lai. yang aku beli ada tulisan thai. orang2 kampung thailand barangkali.

part shining- gumpalan minyak

uneven skin. eyes bag. cukop? =.=

FYI, aku seorang remaja perempuan yang anti-powder. per serbuk2 wangi ni doe, bikin lobang idong gua tesumbat jea. sesak bhai sesak.


p/s: pas entri nak kurang berat badan.. entri kulit muka lawa+licin+gebu lak. entri nak tambah ketinggian jer blom.

0 comments:

Post a Comment