Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 18, 2011

on call tp mcm cilakoi

wa ni dah la jenis susa nak tidok. kena tunggu buka buku baru nak rse nantuk.. so, bila wa da malas nk bukak buku, wa nak titow care natural.. ada pulak perkara yang bikin panas wa punya ati! wa xtaw la if korang senanghati melayan situasi macamni, tapi not for me n pelis never do that. kalau xnak tengok wa mengamuk *dalam hati jela -,- bila situasinya member kamceng baek punya wa cakap lu call masa kita tengah beradu atas katel yang empuk dengan badan yang mengiring tido sambey melemparkan senyuman kudus punyala oh wow comeynya tido. kalau orang tengok tu memang xsampai hati nok kejot!

.....10 minit selepas nyenyak tido, nphone wa berdering memainkan lagu Tonite-enrique (nseb suare abang enriQue~ melayan gak la.).wa accept the call...

'emm.. nak apa *ZzZzzzzZ~ bla..bla..ok,bye'. end called.

ok, skang da bule mula tido kot??! *bentak wa dlm hati jela..

tup...tup.. ada orang call lagi 5 minit kemudian..

wa angkat.. kali ni dgn penuh kesabaran yg memuncak

-' sapa ni....'

'wey ni aku la..bla bla. hg tidok ka?'

-'ha..aku nantuk gila,ni da tjaga' *dgn harapan da bule stop talking on phone

'laa,,yeka. sorry la ganggu.lama no xsembang ngan hg...bla..bla..n bla'

-'haaa emm aa lama gak..' (dgn suara gelak2) *dlm hati ni memang panas woo. memangla member aku ni xberperikemanusian langsung.

'wey.. aku nk mntk tlg hg bleh? hg bukak tenet.. pi check kat wall fb aku ada x mamat ni reply kt post 1st 1st tu?peliz aa pelis peliss peleasseeeee~~~'

-'ok sat2' *sementara aku away, aku da mengamuk baling bantal, lompat2 katil nak separuh mati. memang cilaka btol kali ni. ada patut dia suh aku bangun dri katel pi bukak laptop? dah la tadi kejot aku tidok.

'thanks taw eh! nati kita sembang lagi naa?' *laa, motif dia bukn nak sembang ngan aku ja, tp nak mintak tolong!

1st candid- kaki tido time taaruf (orentasi) briefing

2nd candid: telelap je bukn nyenyak-katanya
(taaruf briefing)

3rd candid: 1 1nya pic tido yg real. *yg len sume wat2 senyom time tido. wakaka
buroknye la (T_T)



tadaa..~ da bule angkat peace slpas nyenyak tido. -,-"

p/s: nak silent phone takut ada emergency call. patotnya kalau orang call time kita tengah tido, angkat2 tu cakap jer bahse cina ker..india ker..siam ker.. xpon cakap jer 'dia gi berak. dri pagi tadi lam toilet xnak kuar' then,letak phone. -,-" dem dem.

6 comments:

suerafe said...

kalu aku dah campak phone dekat dinding dah

nur syakirah yusof said...

tabule jga... sayang phone lagi. x worth rosak phone sebab pengacau tu jer.haha

Unknown said...

ckp jela nk tido..apela..kate lawyer..hahaha!!

nur syakirah yusof said...

xsampai hati bhai. (T_T)

Unknown said...

banyaknyee ko letak pic ak tidoo..

nur syakirah yusof said...

suke?? hahahhahah! sorry der.. ;p

Post a Comment