Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

kuantan

hye people.. ;) i juz came back from kuantan.. like i mentioned before.. went there for kenduri. actually, tu first time aku gi kuantan. haha! kalau x sebab member.. tade pasalnya aku nak gi kan.. thanks to atie. kitorang nginap kat homestay dia.. hurm, seingat aku kan.. weekend jer aku 'hilang'. tapenah melekat kat bilik.. ade jea nak fly memana. =.= makanya.. next week aku ingat nak stay bilik jela.. sapa2 jangan dok ajak aku gi memana lagi dah! hhehehe.

atie + miera ;)

malam semalam kitorang gi tengok KHURAFAT kat east coast mall. korang cakap best + unexpected ending laa... tapi.. indah khabar dari nyata. tipu jer ='( biasa jer citernya. hantu melayu... balik2 ending dia.. pelakon utama tu yang bela la.. yang 'maen' benda tu dulu la.. pendamping malam pon gitu gak. adoi. pasni tingin nak layan citer 'lu langsi lu mati'- betol x eh tajuk ni?huhu.balik jer tengok wayang.. gi supper char kuewteow kat gerai berdekatan. ingat nak lepak maplee jer. tapi xnak makan nasik dah.

day before n before, ada kenduri tu la haa.. cukur jambul baby, anak sedara atie. comei wey.. xder la gambar dia lam lappy aku. tapi anak sedara dia yg wa tangkap cintan ada la sorang ni, zarif zafran. ( macam kenal kan ;p ). tecik jer lagi, umo 4 tahun.. cakap petah giler.. manja siot. dengan aku aku dia bahasakan macciikk. kitorang datang jer.. 'maciikk maciikkk~' haha. if ibu dia nak marah dia jer.. dia prayat ' ibu baek..~ comel...~ comel sangatttt~~'.. trus xjadik marah ibu dia.hihi. gonna miss him lah! ;)

zarif ;)

baju kuronge ;p

top roof east coast mall. haha

all in all... thanks for the moment atie n mira. xder la aku mati kekejangan lam bilik ni kan.. haha. duit PT lom masuk.. tapi every weekend lesap. cane ni.. =.= tats mean, nak enjoy tak perlukan duit pon.. asal ada orang bawak.. jalan jer. hahaha! ok readers.. tilll here. ;)

p/s: entri ditaip kemarin. baru jer publish.. ;)

0 comments:

Post a Comment