Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 19, 2010

serigala jadian malas mandi.

haish, betul kata orang2 tua. bangun pagi awal2.. rezeki murah! haha. harini rezeki 'follower' murah yer.. sebab aku blogwalking pas subuh. bangun before subuh sebab puasa. sesapa nak pahala lebeh skit.. bleh huloq big apples sini mari. kah3. asal la big apple dok mana hala dekat wangsa maju tuh! (padahal 3 stesen jer). asal x wat port depan pintu gerbang uia jer? uke uke... nanti aku suh abah aku wat. haha. benkeng giler kaw. ingat big apple bapak kau nyer kah? kah? hekeleh..

cam aku citer.. kelas da start. sume bejalan dengan lancaQ jer. klas jam 8 bangun 6.40. tade ngeliat2 dah.. trus angun mata celik kaw kaw mandi ayaq punya sejook mau darah jadi beku maka aku mandi sekejap suda. sepintas lalu. haha. tapi sabun la der. eh, baru aku prasan aku malas mandi ek... kebelakngan ni. ye ker? cam tipu jer.sebab cam..da lameee fenomena ni~ ahaha!sama doe kebetulan sama lak ngan akaQ kite madam (madam?kah3.da mcm lecturer). madam angelina jolie. aku baru taw dia malas mandi. heleh.. langsung xteruja tekejot ke hape. besa aa weh malas mandi. bukan xmandi terus. malas jer. better less than never.. LOL. besa weekend aku bekpes lu baru mandi.. if bekpes jam 11.30.. kau agaq2 aku mandi bile? nak tunggu 2 jam pas makan baru mandi nanti takut pewot muCit lak kan.. ngade2 tol pantang larang sumpah seranah eh la. alamat mandi petang trus haa.... haha! biase weh.. sini kolej atas bukit punya, angin kuat flip2 jer rambot ni... peluh pon takut nak kuar sebab sejok..

Lupa nak citer ketagihan aku yang the latest. skang ni aku ketagih layan.. layann beb layann.... tinguk citer my girlfriend is a nine tailed fox/ my girlfriend is a gumiho. herm, aku kecik2 luu.. sampy da beso.. (beso ker?) taste aku terhadap citer2 xlogik.. fantasi.. kartun memang high lah. kalah orang high makan durian (wek. aku tasuke no no no to durian. =.=) . suggestion citer korea untuk bulan ini- my girlfriend is a gumiho. ni sinopsis dia-

Gumiho s a 9 tail fox in fairy tales.Every women in the world was jealous with her because she was too beautiful and many man fall for.A godness promise Gumiho that if she can find a man love her indeed,can die for her,a godness will turn her into human like her wish but in the past she can't find any man like that.A godness imprison Gumiho in a picture& so many many years pass,a young man come and release her and the story begin^^

ni 2nd hero.cuma dia evil skit.
aku memam suke hero evil2 ni. macheww jer

soundtrack dia best gila... huhu. hero dia plak comel. kah3. tu motif nya tu motif aku suka citer korea ni kalau korang nak taw. haish! asal ek korean ni pipi dorang putih licin. jeles giler aku. ok, aku jeles sebenrnya.. aku tipu bila aku cakap aku tasuka laki putih kulit licin cam korea and and aku cakap x cool la putih.. cam lembek la.. xmacheww la, geli laa, per la..bla bla. kutok abes. ni sebab aku jeles. agak2 if aku stay sana forever kulit aku jadi gitu x ha? hurm. berangan lagi. =.=

k lah.. da habes mrepek. buley sambung layan ketagihan....bahahah! bye people. will update later. ;)

p/s: pasal malas mandi. jangan risau. if kuar je aku mandi. tade la trok sangakkk~~~~
& petang ni nak berbuka dengan ape yer? pas sahur tadi lagi da pk. rambang mata laa.. =')

0 comments:

Post a Comment