Thursday, December 16, 2010

kembali lagi

hye people.. ;) how u doin..? ape korang wat tanpa aku selama aku sibuk pegi kelas membanting tulang untuk korang? aku harap korang wat pekara2 berpekdah jer uke? sebab aku pon pegi kelas. tade wat mende2 laghaa dah. dulu cuti bleh laa... merendek lame2 depan blog ni. tak bagus. tak bagus. dengar cakap aku. =.= (jeles punya pasal. ). naseb wireless di petang yang redup angin sepoi2 faham bahasa bukit sayup2 dikaburi kabus tak wat hal. bleh update! ;)

sampai2 uia jer pagi tu. petang aku gi jom heboh. sape ikot aku privately?? put ur hand ups? keh3. banyak gak la aku borong mende2 merepek cam cikedis, kopok2, bagai. air ribena botol besar tu dalam rm7.50 jer. whatta heaven u noe! =') balik jer dari situ, aku gi tengok Ngangkung jam 9. gilerr best siot plus plus memang korang kena tengok! money back guaratee! haha. giler senak aku gelak2 tinguk citer tu. yang budak tecikk pon dok tinguk gelak ngekek2.. eheeee, geli pusat aku dengor. the sadis part is, aku n my senior lost jalan balik.. besa kuar TS selinap2 kot shopping complex kann.. gi kat train. skali sume da tutup. ah suda. alamatnya.. berbumbungkan langit dan bintang kat restoran mamak 24jam la. LOL. pagi jam 6 kitorang gerak balik. memang time cari jalan semak perot semak otak jer.. ye la penat x habis gi sampai sini, tekandas plak kat area KLCC. serve me right a.k.a padan muka. haha. serik doe. tapi pengalaman gini hard to find.. im not regret. ;) hurm, aku kannyer jenis overnite gitu.. nantuk doe mata xtahan lasak pnya orang. naseb naseb. hihi.

im soo attire.haha

uke people... moralnya, plan before u get stuck. haha. im not good at it perhaps. lalala.. =.= till here. bye ;)


0 comments:

Post a Comment