Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 14, 2010

aku..

salam maghrib sume ;)

aku tade mende nak bersampah-sarap kat sini.. aku da selamat sampai uia gombak.. klas da mule sume.. smalam baru jer settle add-drop. alhamdulillah... tapi da start kuliah skang.. so, susah sket nak update. rendu giler ngan blog nii (T__T). rse cam dah berbulan x blogging. traffic aku jatuh mrudum bak saham yang baru jer jatuh muflis. tahniah. haha. da..da..aku da malas nak naekkan traffic bagai. mood study da on dah.. xleh nak bersosyial ngan bloggers sume.

aku dah lama x update. sorry sume ;) wireless kat sini kan 'mantop gilos'... susah2 lerr aku gi cari line nak wat entri kann.huhu. aku pon xleh nak blogwalking lelame.. nanti2 if aku free.. aku g jejln blog korang..

i'm leaving people. take cre.. ;)

love xoxo :-*

0 comments:

Post a Comment