Tuesday, November 30, 2010

susulan crita jantan wat seks lepas bunuh isterinya

susulan entri aida farhana- lelaki buat seks selepas bunuh isterinya-
aku terbaca kisah jantan gila seks ni lam entri couzin.. & rupanya2 citer ni dh lama berlaku..tahun 2010 lagi. nampak sangat aku ketinggalan isu semasa.. haha. tapi memang tekejut giler seyh.. aku pon 'terpanggil' untuk expand citer ni..

innalillah buat mangsa fazlina ahmad...

AMPANG JAYA - Polis percaya seorang lelaki yang merupakan suami kepada Fazlina Ahmad, 39, yang mayatnya ditemui dalam keadaan terikat di dalam almari rumahnya berada dalam keadaan tertekan sejak menjadi orang buruan.

Kali terakhir Mohafri Mohamed, 37, (gambar) dilihat ialah di kawasan Stesen Kereta Api Rawang sambil membawa sebuah beg galas dalam keadaan cemas.

Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Asisten Komisioner Abdul Jalil Hassan berkata, lelaki yang bekerja sebagai pengurus sebuah syarikat katering itu tidak mempunyai banyak wang ketika melarikan diri.

"Kita dimaklumkan dia hanya membawa RM100 ketika melarikan diri dan sebab itu polis yakin dia masih berada di sekitar Lembah Klang.

"Tambahan pula, dia tidak mempunyai ramai rakan yang membolehkannya bersembunyi atau meminta bantuan. Kita meminta ahli keluarganya menghubungi polis jika mempunyai maklumat mengenai lelaki itu atau memujuknya datang menyerah diri," katanya di sini semalam. - Kosmo

SEBELUM INI

Tahun baru..suami bunuh isteri

Polis menahan seorang wanita, dipercayai teman kepada suami wanita yang ditemui mati dalam sebuah almari pakaian di rumahnya di Pinggiran Ukay di sini semalam bagi membantu siasatan.
Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya Supt Amiruddin Jamaluddin berkata wanita berusia 22 tahun itu ditahan di sekitar ibu negara pada kira-kira pukul 1.30 pagi tadi.

"Polis menjejaki wanita itu yang dipercayai ada bersama suami mangsa pada kira-kira pukul 9 malam di sekitar ibu negara selepas dia (suami mangsa) menghilangkan diri ketika mayat isterinya ditemui di rumahnya," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.

Mayat Fazlina Ahmad, 39, ditemui dalam almari bilik tidur utama rumah teres dua tingkat oleh sepasukan anggota polis pada pukul 9 malam semalam selepas menerima laporan daripada rakan mangsa yang mengadu mangsa gagal dihubungi.
Amiruddin berkata polis tidak menolak kemungkinan motif pembunuhan adalah berkaitan masalah keluarga.

Beliau berkata Fazlina dipercayai mati akibat kelemasan dan mayat mangsa tidak mempunyai sebarang kesan luka mahupun pergelutan.
"Kita masih menunggu keputusan bedah siasat dan polis sedang mengesan suami mangsa yang sehingga kini gagal dikesan untuk membantu siasatan," katanya.
Teman wanita itu dipercayai mengenali suami mangsa sejak awal tahun lepas atas urusan perniagaan makanan yang dijalankan bersama Fazlina.

Sementara itu, suasana sedih dan pilu menyelubungi Rumah Mayat Hospital Kuala Lumpur (HKL) yang dipenuhi anggota keluarga Fazlina termasuk kenalan rapat yang menunggu untuk menuntut mayat sehingga bedah siasat selesai.
Kakak mangsa, Faezah, 40-an berkata kali terakhir beliau menemui adik bongsunya pada Sabtu lepas ketika beliau pulang bercuti selama sehari di kampung di Jelutong, Pulau Pinang.

"Adik ada balik kampung (di Pulau Pinang) pada 26 Dis lepas. Dia ada beritahu akan kembali pulang ke kampung pada 30 Disember (semalam) untuk menceritakan masalah yang menimpanya... saya syak mungkin masalah rumahtangganya," katanya.
ketika ditemui pemberita di Rumah Mayat HKL.Faezah berkata kejadian yang menimpa adik bongsu daripada empat beradik itu suatu tragedi yang tidak disangka boleh berlaku dalam keluarganya.

"Kami sekeluarga tidak tahu masalah yang berlaku ke atas Fazlina dan suaminya. Kami terkejut mendapat berita kematiannya tengah malam semalam dan pagi ini baru tiba dari kampung. Jenazah akan dikebumikan di Pulau Pinang," katanya sayu.
Fazlina meninggalkan dua anak perempuan berusia lima dan tujuh tahun yang kini dijaga ibu mentuanya. -BERNAMA

SEBELUM INI

Sumbat Mayat Dalam Almari

HULU KLANG: Kebimbangan seorang rakan membawa kepada penemuan mayat seorang wanita dipercayai mati dibunuh suaminya dalam kejadian di Pinggiran Ukay di sini, malam tadi.

Mangsa dikenali sebagai Fazlina Amad, 39, dipercayai dalam proses bercerai dengan suaminya ditemui dalam keadaan menyayat hati apabila mayatnya dibungkus dengan cadar dan disumbat dalam almari baju di tingkat atas bilik utama rumah teres dua tingkat itu.

Timbalan Ketua Siasatan Jenayah Selangor, Asisten Komisioner Omar Mamah berkata, pihaknya menerima laporan kehilangan mangsa jam 1 tengah hari dari rakan baik mangsa yang sering berhubungan dengan mangsa.

Bagaimanapun, apabila panggilannya tidak dijawab, rakan mangsa yang bimbang membuat laporan polis.

Sejurus menerima maklumat itu, katanya pihak polis memeriksa rumah mangsa dan menemui mayatnya dalam sebuah almari berbungkus kain cadar jam 9 malam.

“Mangsa dipercayai mati dalam tempoh kurang 24 jam dan meninggalkan anak perempuan berusia 5 dan 7 tahun,” katanya ketika ditemui di tempat kejadian.

Menurutnya, mangsa dipercayai mati antara jam 9 pagi hingga 12 tengah hari.

Ketika kejadian, pembantu rumah bersama anak mangsa di rumah keluarga lelaki dan pasangan suami isteri itu dalam rumah berkenaan.

Difahamkan ketika ditemui mulutnya ditampal pita pelekat dan dalam keadaan separuh bogel.

Sementara itu, menurut sumber mangsa mengalami masalah rumah tangga kerana suaminya dipercayai menjalin hubungan dengan wanita lain dan mereka sering dilihat bergaduh.

Mayat mangsa dibawa ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk dibedah siasat dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh.

Polis mencari suami mangsa yang menghilangkan diri untuk membantu siasatan. - Metro


p/s: mintak simpang dijauhi jodoh sebegini. =.=

6 comments:

Aida Fanna said...

muka jantan tu mcm (*&^%$%^&&%%$$***^##..dahla botak..dok igt nsem sgt kot wt hbgn sulit.eeee yucks

saying of my heart said...

tawwww tapee....
yg gefrend dia celake la gak...
dah gila ca*** kot... kah3.
(sorry bahasa dh xleh control.ngee~)

Aida Fanna said...

ca***?hahhhaah cacacaca

saying of my heart said...

cccecececece~ kah3. lucah tol

James Buns said...

adoi.

:o

bukan semua jantan mcm ni.

jantan kan binatang.

:D

saying of my heart said...

jantan=binatang=still berperikebinatangan= u rite!

haha ;p

Post a Comment