Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 9, 2010

penghargaan buat..diri sendiri.haha

eh,tetiba gi dah de gambar kat atas. cam nak wat resume lak enn..haha

alohyeee oll.. ;)

Giler beku otak nak karang post kali ni. dah lama doe xmenaip kan.. examnyer pasal.. nak menaip post kali ni pon aku bleh ingat gi mende2 yang aku 'digest' before masuk exam. pes tyme kan amik 7 subjek se-sem. pes year la katakan.. kejutan la jugak. tambah2 lagi baru ada kesedaran nak jadi cemerlang gemilang terbilang. agagaga~ tapi alhamdulillah.. semua berjalan dengan lancar n aku da berikan yang tu de fulessss! kekeke.. (^,^) cuma cuma.. ermmm..aaa...... sedey la nak cakap sebab ada paper yang aku xkonfiden time jawab. memang sadis la episod aku exam kali ni. hurmm.. tapi aku percaya dengan kuasa Allah s.w.t bersama iringan doa kedua ibubapa cecinta, aku percaya if pape pun yang bakal meruntun jiwaku kelak, aku xkan nyesal dengan takdir tuh. sebab aku da bagi tu de fuless! hihihi.

Tu De Fuleeesss yawww!

(xcayer ah tu kan korang? jeles.haha)

kat sini ingin aku merekodkan kata-kata penghargaan buat insan-insan yang banyak menolong studyku disini.. aku tak tau aa..aku ase aku da terhutang budi sampai ke anak cucu. sok sok akan ku kasitau keturunan aku betapa dorang banyak menyumbang jasa hingga nenek korang jadi lawyer..~ kah3. (ameenn..) even aku xkonfiden pon dengan apa aku nak jadi in de future. aku kannyer takat samar-samar xtau samada aku in 'law circle' ke x... memang tade rupa,bakat dan gaya...ilmu per tah la.. x to la kan.. uhukuhuk! =,= pape pon, aku takesah aku nak jadk per, janji keja halal, n dapat keredhaan hubby ku nanti yaww~ hahaha. tudiaaaaaa.... kannyer per, aku dah pk aaa kredhaan suamiku nanti, sebab per aa kan.. aku ni kannyer nak jadi wanita bekerjaya,berwibawa,berdedikasi....tapi..tapi..? kuarge sndiri pon tade. xnak gak gitu .. ahahahahah! pes pes lagi, aku da pk nak 'kaye'kan kuarge sendiri lu, sebab umi cakap.. skang ni jangan pk cintan cinton luu.'bayar' umi lu before bagi orang len tanggung aku. hahahhaa. pergh! ayat dia. cecabarr aku. tape umi, kak long becintan xcam orang len. ngan phone 25/8 . profesional love la katakan...(perasan la gak) haha. (tetiba rendu si penguin tu. sejak study week+exam.. renggang.cam xbesa lak enn. =.= ) eh..eh.. ! mana insan-insan aku nak ucap mekaseh tadi.. ralit lak.ahaks! till here then. (^,^)

People who definitely in law circle. i pray u. ;)

  • Puteri Attia Borhan (chief female judge. ahaks. thanks for everything!)
  • Nur Izzah Mazlan(thanks wak bab layan ite buka buku pas nangis ritu.cam dak2 la en)
  • Nur Fazreen(even 1st tyme awk tunjuk awk concern,baideway,thank u! ;0)
  • Nur Teha (eh. fatihah.wak..wak,ite xingat ejaan nama wak~ wuwuwu)
  • Akmawanie(thanks utk msg saya bg semangat. ;) )

& xluper gak buat sis puteri Balqis yang ajar aku Malaysian Legal System sambey baca criminal dia. hurm.. && thanks again for be there whenever i fall, people. i love u so much! ;')


0 comments:

Post a Comment