Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 11, 2010

kampungku bah..

salam isya' semua.. (^,^) V

alhamdulillah.. harini aku da khatam suma papers. gembira bukan kepalang lah. bajet before masuk banquet hall amik exam, nak jerit 1 UIA la kan.. hihi. senaQnya aku balik 13hb ni.. tapi 1 family dop tau aku balik tarikh tu..bab nye, saje nak wat sepraise la konon.. umi tak abeh-abeh nanye bila la kak long nak balik ni. dah banyak tipu sunat aku wat =.=

Bahang cuti memang da trase cuz ramai yang dah balik harini. aku jer postpone lambat sket. sebab balik ngan besprens nek ketapi. umi cakap kat kedah memang banjir teruk. tok wan lak cakap.. banjir terbesar selama dia idop. pergh! maksudnya, memang dalam sejarah la kann.. tak sabar nak balik..nak tengok teQa mana sangat teruk dia. hopefully kat stesen ketapi tanah melayu aloq staq x banjir. ;)

so, abeh2 tangkap leleh punya syok abeh exam.. cuma diraikan dengan........ tenguk muvie kot laptop ja. sedey gak la.. sobs..sobs.. (T__T). patutnye tyme ni aku tengah karok la kan.. mandangkan sok hari jumaat, so., macam kejam la malam jumaat nak sronok sangat. kurangnya kita kena hormati penghulu segala hari dengan dengan amalan2 berfaedah. :) tapi plan aku malam ni nak kemas bilik, terutamanya meja study yang semak gilerr... ketas2, plastik2 makanan segera punya bersepah. haha. (hyperbola jer nih. (=.=) ) before balik dari sini, aku still nak luahkan rasa kecewa sebab xleh makan Secret Recipe lagi..sebab masa xcukop.xleh gi kuor merendek.. (jangan nak cakap Allah bagi 24h still xcukop.). so skang.. aku mengharapkan kek turun dari langit di hari jumaat. huhhuhu.


uke la.. dah nak mula tengok muvie sampy lebam. hihihi. good nyte everybody! =p


0 comments:

Post a Comment