Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 28, 2010

i am 20teenage woman.eh! haha

Harini, genaplah 20 tahun umo ku.. sebab harini kan 27 november.. (pura2 jela harini 27 ek? =.=) happy 2oth birthday syakirah..! hihihihi. puhhhh..puhh...puhh!!!~ (niup lilin) ngee~ da lama xtiup lilin && sambut birthday dengan kek. ='( ayat nak sadiss je kan.. haha. takesah pon. actually, aku kannyer suka sangat makanan manis2 like kek, chocolate, aiskrim..bla..bla... kurang meminati. skali skala je bleh. tapi nanti ada orang tu.. orang tu... cakap aku tipu sebab lately aku melantak coklat & aiskrim.. n nanti nak makan secret recipe. haha. kempunan dari before balik kedah lagi taw.. hua3.

so, harini (semalam =B ), aku gi penang. seberang Penang. naik ferry dengan keta2 skali. haha. how come bleh berblogging atas ferry! hebat..~ hihi. tengah2 laut pon ada wireless.wakaka. best giler gi Penang. last sem kan ada subjek yang aku amik; Malaysian Legal system. so, aku ada blajar pasal macammna english law masuk negara kita, reception of english law in strait settlement (penang, malacca & singapore). so, bila tengok bangunan2 bersejarah kat situ.. n tempat2 yg dinamakan sempena nama tokoh2 penjajah (tokoh? ciss) aku bleh la citer sket2 kt adik2 aku psl sejarah penang. dah macam pemandu plancongeee! kah3. (even aku xbgus pon lam subjek tu.wuwuwuw). semalam ada pegi komtar which is aku rasa tade mende sangat.. tapi the best part gi shopping kat Prangin Mall .

ask mr.google

kat sini aku bejaya rembat 2 benda; blouse putih n lace cardi. happy giles! (^,^)

<3


sopan x baju?
(tuan dia? =B )

Back from shopping, kena balik terminal jetty. jam da pukul 7.40 p.m gitu.. naseb beratur keta tak lama sangat.. sebab pastu nak gi umah pak cik sedara nak solat, n amik tok balik umah. sampai jam 12.30.. balik jer trus tido sebab penat giler. hurmm.. so sad sebab jari kaki aku melecet pakai Buaya ='( lagi scars! sedey giler... scars lama baru jer nak recover balik.. dah ada yang baru. kenala rajen sapu Bio Oil pasni... (pomote jap. tapi siyes effective. ;) )..

ok then, kepada sesiapa yang berhajat nak bagi hadiah still can do so even the day had past! haha. tapi yang penting,wish korang.. aku da lama plan nak active facebook sempena birthday aku. sebab nak tengok people wish. tapi cam poyo jer idea ni.. haha. so, tajadi lah. biarla... ingat ke.. xker... takira! majuk gak. huhu

rite here then! thanks for reading this entry.. have a nice day people! ;)

p/s: pada hari kita dilahirkan, se-afdalnya kita rai para ibu2,umi2,mama2,mak2 kita... berterima kasih lah kpd mereka yang telah bertarung nyawa utk melahirkan kt kemuka bumi ini.

terima kaseh umi! (^,^)


0 comments:

Post a Comment