Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 23, 2010

i el ou ve ee hayley!

Harini aku nak citer pasal band or artis yang aku minat+suka+chenta giler. (currenly). ekceli, aku layan jer lagu genre pape pon.. asal best n bila dengar tu, pergh, layannn jer babe.. lalok jerr.. wuwuwuw.. hihihi. takira la.. nasyed pon ok.. R&B ker... rock ker.. metal ker.... ikut la.. tapi aku tade la nak 'label' aku ni universal. ada jenis2 lagu aku memang xleh trima smpai skang.. macam lagu jiwank rock kapak. der! bilo dengor tu.... nak kembang trok jer idong nii :S so, bila aku da xleh trima lagu2 jenis tu, aku pon tafaham kenapa member2 aku layan. haha. memang tangkap leleh punya jiwank. tu tak leh blah tuh. bila aku wat kuar statement ''jiwank giler lagu ni'- nak jer member2 perli konon xsuka jiwank. weyh weyh,, aku ni pencinta yang blurrr taw. haha. tareti tareti pelisss... =.=

so, here i wanna talk aboutt.. PARAMORE- the members are; hayley,jeremy,zac,josh && taylor. so, of cuz kat sini..aku suke giler ngan akaQ angkat ku si hayley. kalau korang pasan rambut oren dia tuh.. aku gi teman dia pi kaler rambut tu. dia tanya aku nak kaler apa lawa enn... aku cakap arr..kaler oren diffrent skit. pergh! xpk panjang trus..oreng nyer mak ngah rambut youu~ aww~ memang Qock lah. ce tengok badan dia.. tecik cam aku arr kan. coz dulu kita ada group dak2 kecik. haa.. hayley ni salah sorang ahli group la. plus plus, tekong kumpulan lagi! (tekong tu macam chief la) . haha. kecik2 lagi dah berpengaruh doe. tak heranla besar2..ada band sendiri.. ramai fans dia. da pandai wat tapak nak pemes kecik2 agi. waa salute sama luu ar babe..~ (~,^).

satu mase dulu..si hayley ni penah masuk koir, nasyed... mcam2 gi ah pertandingan nanyi kan. tade lak tom tom bak ker time tu. kalau x..memang da join pon. bab dia salu headbanging time nanyi.. aku da pena nasehat dia dulu toksah dok anguk2 cam orang lalokk. sampai kan penah msuk ospital dek urat tengkok dia tergeliat. huhuhu. sedey ah time tuh. zaman renaissance tol. naseb sembuh, kalau x..ilang la tonggak harapan negara, bangsa && kuarge. so, bila da besar.. dia wat balik tebiat lama dia.. hermm, aku bleh perhati dari jauh jer la kan. nak jumpa skang da susah... dah pemes la katakan... nak jumpa blakng tirai pon susah. haishy! konsert dia pon aku bleh miss baru2 ni.. tapi tape.. aku harap birthday aku 27 nov ni dia talupa la kann... raya taun depan pon..ku arap dia balik la kampung, peminat2 felda pasti merinduinya.

asal dari kampung!
(trademark dia dulu2 kalau korang nak taw)



kat sini aku nak sajikan uolz one of paramore's songs. enjoy~ (^,^)
CAREFUL by Paramore


0 comments:

Post a Comment