Daisypath Anniversary tickers

Saturday, October 16, 2010

enjoy the mistake would be the best relief.

Tajuk jer da motivate semacam. hihi. harini aku over-excited. akhirnya.. dah seminggu kempunan mekdi, xda sapa pon nak teman kan.. so, hbis jer mass lecture fardhu ain, dengan berbekalkan azam dan semangat yang kuat, aku melangkah kaki menuju ke Jaya Jusco wangsamaju membawa hati yang lara ini. *sobs..sobs* (T.T) dalam kepala ni.... mcShaker...mcShaker.....~ haha. bershopping pkai baju kurung uke. macam wanita melayu terakhir uke. macam ayu giler uke. macam sopan santun lemah lembut jalan kasi kepiiit punya control ha. macam bagus sgt uke. haha.. seb baik la shamina dapat teman aku ondaway gi JJ, skali teman lunch. kannyer ape..takut orang culik cane...~cane...~cane...~ ahaks! (saper la kan yg malang nak culik) . sekali hidangan ayam n kentang mcShaker depan mata.. memang mata tebeliak bahagia tak terperi. seronok weyh bila apa yg hampa kempunan tetba...tadaaa....!! ^,^ cubitan ayam yg pertama, stare lamaaa sket........ (@,@) cam xcyer.... inikah ayam mekdi..inikah..? sgt2 terharu, inilah nikmat kesenangan dan kelapangan yang aku miliki dari Allah....ase nak nangis jer kat situ kan... :') ase nak boh lam peti treasure hunt jer ayam tu kan... punya sayang. hihi. ni bukan makan ataw melahap. tapi mentekedarah namanya. 2 tangan xcukop der. so pathetic. mekdi jer kot..mekdi jerrrr..... haha,tolongla.

before
*pipi tu xleh tembam skit gi ker? (T__T) *

after

meet her; shamina ^,^

-no caption-

habis jer lunch, shamina pon balik ler.. tinggal aku shopping sorang2. hurm, kadang2 best kuar sorang2 ni. diri kita perlukan masa untuk bersendiri. (emo lak emo lak...~) . so, kalau sesaper terserempak aku jalan sorang2, dari jauh waive2 la.. ;) (skali ajak lunch mekdi pun tape..dak ni memang suke~) finally, bleh gak beli silkygirl eyeliner soft black. stock memang jarang ada kt JJ. then,singgah MPH bookstore, n i bought a magazine. menepati citaste aku..

seb baik xbeli yg men version kan-Men's Health. kalau x, dh bley jdik men expert. ngee~ hurm, memang worth even harga dia quite mahal bgi aku. tapi apa yang penting, content dia. sarat dengan tips. trutama pasal penjagaan badan. itu yang i suka sangat tu. memang jeless tengok pompuan ada 'strong legs' ni, lengan berotot. adoi. bila nak dapat gitu kan.. (~,*) lagi bagus kalau dapat dumbell. (ya pasti bukan dibeli dengan wewettt sndiri la brader.).

harini berlaku lah tragedi aku tertinggal tiket LRT kat ntah mana2, aku pon xingat. tetiba ase nak nanyi lagu tragedi oktober.... =.= masuk ni memang dah 2 kali la machaa. wattepakk tol. yang 1st tu, balik malam.. p.guard pon dh malas nk amik port pening2 sangat, so telepas. kali ni memang cuak abez. peluh bersimbah-simbah membasahi bumi. maka bumi pon banjir akibat peluh2 tadi. duh..duh... kad tade ni beb, cane cane....!!~ tekontang-kanting aku sorang2 kat situ. then, otak pon xdapat berfungsi dgn bagus seperti slalunya, aku gi taman melawati nk beli tiket ke gombak. tp aku lupe ou, cane lak nak lepas palang tu ha nak gi kaunter. pandangan pon kabur seketika, sket gi jer lagi nak pengsan situ.. tetiba aku dapt 1 idea yang boleh cover kebodohan dan kecuaian aku tadi, aku gi mintk tolong sorang budek pompuan ni. soh...seh..soh..seh punya cara, dapat gak balik gombak. lega bukan kepalang akibat lepas palang tadi... tapi, tak abeh gi wey.. jolok2 kad tu.. mesin gi tendang la pulakk kan! p.guard tu tnya la... ''adik beli ktna tiket ni''.. dengan muka inosen nya ku balas '' tmn melawati la pacik''. dia arah aku gi kt kaunter serah tiket kt abg kaunter muka ketatt aa doe.then lepas la gak.asal bisaaakkkkk.....!!~ ingat tadi nak berblogging kt situ dah. kes tertinggal kad ni da 2 kali. biasa sesper yg nek lrt ngan aku, aku kasi bagi serah aku nyer kad tu. sebab aku taw, aku memang cuai. kalau x tdi, da melayang rm50. ^,^

-THE END-

p/s: cam besa..nak post 2 hari lepas. baru bleh post. bila nak pkai bodbeng nii... adoyyou~

2 comments:

Faeiz said...

That's why I always kept the tickets with me when we on the train. Haha!

nur syakirah yusof said...

hihihihi.. (~,*)

Post a Comment