Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 14, 2010

cenderahati kenduri yang unik & rare..!

Salam & morning to all readers.. ;)

Alhamdulillah, harini Allah taala skali lagi telah memberi aku nikmat untuk hidup dan menghirup udaraNya yang segar. Keindahan ciptaanNya dapat lagi aku lihat pada pagi yang indah dan nyaman ni kerana harini aku bangun awal sket berbanding hari-hari sebelumnya. hihi. Redup jea cuaca pagi ni..semalam hujan kot. merekot aku tido.huhu. XD pagi2 lagi dah melantak kek pandan (yang sebenarnya, aku kurang meminati kek2 sebegini.hehe) yang sodapp, ada ummppp..~;) pada hakikatnya (wah, ayat..haha). aku kureng minat makanan2 yang manis seperti kek, & coklat.. sebab selain muak.. makanan2 sebegini boleh membuatkan kita gimokk..~ uhuhu. so, avoidla.. if amik pon,jarang. nanti kempunan lak.. if tinggal trus.

so, back to the story... kek pandan ni bentuknya comey n cute jea. ianya cenderahati kenduri yang mak teh aku bagi malam tadi. ada 2 perisa; oren & pandan. Kenapa yer pagi2 lagi dah citer bab makanan?? itu sebabnya, aku lom bekpes.. so, lapor. tadi bangun tengah malam, makan kek ni one slice. ok kan? haha. dari semalam aku asyik 'membimbit' kotak kek yang cumey.. n unik ni.. n so far, aku tapenah lagi tengok tis kindof cenderahati kenduri. (wat jakon bleh.haha) . n i thought for my wedding nanti pon..nak gak la wat kek gini bagi utk tetamu yang datang. ;p tapi mybe tak leh wat banyak..sebab costly kot.. so, VVIP jer la bagi.hehehehe.. ngade2 kan, awal2 lagi da cakap bab kawen. =p tapi semua orang ada impian and tak salah kita express in words ;)


Here, aku da upload beberapa pics untuk tatapan korang.. ;)


kotak kek dari pandangan atas


peta ke rumah pengantin && kek di dalamnya
( 2 slices dah di ngap oleh aku.hehe)



untuk tempahan:
Lot 3720, Lorong Haji Shoib, Batu 7 Jalan Kebun,
Seksyen 30, 40460 Shah Alam, Selangor.
Tel: 03-51613870 / 03-51616586
website: www.resturezekienterprise.com.my

0 comments:

Post a Comment