Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 2, 2011

malam mencarut dan malam tido sambey sengih.haha


assalamualaikum guys! im back. wit emotion unstable! why?..few things.


first thing:

As we all know, Osama bin Laden killed dalam satu serangan kemarin (kot? not sure.). big shock. at last.. selama bertahun2 Amerika laknatullah buru dia, last2.. dapat gak. hurmm.. alfatihah buat pejuang Islam terunggul abad ini. yes, we all know.. world blame him for the september 11 attack! tapi bagi umat islam majoritinya ( aku percaya), kita xpatut trust what the kapiaq laknat (amerika & seKUTU) tu semua cakap kot? padahal tuh suma propa jer pon. i.e: dalam microsoft words sendiri da tebocoq plan kotoq depa tuh kan?siap ada lambang israel laknatullah tu lagi. n much much more la evidence yang slowly reveal. puak2 kapiaq tbabit silap la kalau nak kelentong people at large today. kalau takat nak tipu manusia sesat hidup zaman jahiliyyah dulu bule la...~ akai taqa2 puak amerika israel kapiaq tu ja kan? hurm... i beg ur pardon if my words sounds emo n kojiaq ke hape. tapi berasap gak la dengar si boroick obama tu bagi dramatic speech kat tv tadi. sket jer dia tunjuk. macam si**. 'justice has been done'-boroick obama. laa... kepala hongek dia kan. students law yang repeat pun x sebodow dia aku rasa. aku rasa word justice tu macam xkena ja kalau kuaq dri mulot dia. if depa claimed, serangan tu mengorbankan orang2 xbersalah.. what the hell r those people r doin today? bunuh wanita, kanak2 dan orang2 tua x bersalah dalam banyak2 serangan semata2 nak cari Osama tu.. xnampak plak? aku rasa president ni xngaji subjek Pendidikan Moral la.. yang non-muslims student amek sbg ganti subjek agama Islam time sekolah rendah dulu. basic xdak kot. whatever shit that ive said and continue to mencarut-carut pasal isu ni, aku xbleh wat pape gak kan? stakat taip mencarut kat puak amerika israel ni, bebakul2 'pahala' plak aku dapat. tapi aku sill nak express kan apa aku rasa. sorry if ada (memang) tekasar bahasa kali ni (T_T) takziah buat the deceased, Osama bin Laden and few people yang terkorban dalam serangan tu termasuk anak dia (if im not mistaken).

Al-Fatihah

further info:



second things:

yayyy me!

Pasangan sejoli mr. & mrs. hamster dah selamat jadi ibubapa kepada anak2 cumey mereka seramai 5 hekoQ. banyak tuh bhai. *eh.. kaunya banyak gi ek? ahh..tarak2. akunya babyhamsta lagi banyak! haha. it was my first time saw ibu hamster beranok. time aku tengok tu baby yang last dah, still melekat kat montot dia.awww~ cool! takjub giler. takjub dengan ciptaan dan kuasa Tuhan. bilamana.. baby2 tu jato dari umah banglo dua tingkat tu. bapak dia pulonla kuak2 abuk2 kayu tu cari baki baby2 tu mana taw ada lagi. time aku tengok, i was like... ohemmmmgeey!!~ so shuweettt that creature! then.. dia gonggong la sekor...sekor.. naek atas umah. haha. tapi yang den tok pehey tuh, kenapa tah couple ni cam gado sakan. nak kate anak2 tuh anak luar nikah, tak pulok. manede jatey lain dok umah tu. pelik kan.. huhu.

Then, aku besama crew yang menyambut kelahiran babies ni (sambut la sangat, nengok je truja lebey~), yg terdiri dari chief doctor; kak long a.k.a me, my not-so-little bro, his sebaya sista, n the youngest little sista telah mengasingkan laki bini ni. sebab adik jatey aku call dari unisel suh kitorang asengkan takot bapak dia makan anak. adik cakap, member dia yang juai hamsta tu cakap. *ayat keling kejap. and and tok aku plak cakap, xyah asengkan.. sebab anak2 tu dri 'benih' dia, so dia xkan makan. laenla.. kalau dorang laki bini hidup becampur dibawah satu bumbung dengan couple lain. so, ada kemungkinanla salah surang couple melahirkan anak luar nikah jantan lain, then si bapak tak kesah nak makan.

banyak mazhab tol!
-.-

tapi sebagai langkah berjaga2 dan keharmonian semua pihak.. crew bidan2 tak bertauliah ni telah memisahkan this one happy fameli at home *tetiba tringat men kad HappyFamily. bahaha.

tapi that bapak dok lam sangkar sorang eh sangkar pulak. politely so called rumah *yang aku tengok macam penjara Kajang jer -,- sebab xde dua tingkat.haha. bapak dia meroyan semcam! ni aku xtipu. kitorang lapik paper,then tabur abuk2 kayu. dia kalut la nak kuar, geget2 besi penjara eh umah tu sampai dengor munyi gigi. huhu. then bila da frust.. dia semunyik bawah paper. lama kot. time ni wa rase nak tiyak taw.. sadis & tragis bila si suami xdapat bersama disamping istri dan anak2 baru lahir. trasa dianoyaa taw u~ tapi nak wat cane naseb dia.. takot karang dia wat 'sumbang mahram' ngan anak2 dia, gi makan nye baby2 tuh? tak sempat ceq nak tengok dorang tumbuh mulu2. =')

my wish to those little cutey baby hamsta; live well, eat well.. bosar2 esok.. jangan lupe bagi keturunan seterusnya. wa nak juai hamsta rm10 sekor. bahahhaha. mahal eh? baka baek punya lol!~ till here. papai n nunyte dear readers!! ;D

p/s: video anak2 hamster ingat nk upload esok. kalau rajen~ hihi

0 comments:

Post a Comment