Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

syakir vs syakira. whatever. =.=

Assalamualaikum & hye hye peeps!

sejak guna url baru ni.. rasa macam baru benapas ke alam baru plak. nak taip entri pon rase cam menceroboh blog orang punya. still getting used to the new one. ( macam poyo =.=) well, goodbye pocketflowersyakira. ;)

aku baru jer bangun tido bilamana jam menunjukkan 3.45. ou soo like-heaven tido petang2, dengan cuaca lembab macam nak ujan.. pakai stokin still rasa sejuk. huhu. maklum ssangat la.. sem ni semua kelas berderet2 pagi jer.. start jam 8..habis jam 12. maka aku pon menukar rutin seharian aku. totally. pagi angun awal.. naek petang jer, aku pon tidok. haha.! memang bleh bengap kepala hotak ni. xbagus kan. tapi no choice beb. =.= tapi.. tido2 petang pon, aku masih lagi meneruskan aktiviti beriadah untuk menyihatkan badan. like.. jogging stempat lam bilik sampai orang bawah biseng. bila desperate sangat nak lari, kaki ni gedik jer nak lari, nak treadmill tade plak.. aku cari port tangga melepaskan nafsu tersebut. no choice? kita perlu sehat aite? so, aku ignore je pandangan orang. kadang2.. (kadang2 tu means baru skali) aku gi jogging kat track area tasik uia. tasik? macam empangan je aku tingok. whatever it is, still, bleh berjogging seround n puas sebab besar lingkaran track.

then, for my first time, in uia, aku nak gi berkayak ( rowing ) wit my fellow block-mates. haha! oh yes, back to the jog story, ada kesah bagi aku agak ceQing + lucu yang jadik. sepetang yang da lewat tu (why dont we just call it-lewat petang? apela bahasa.hihi), aku gi round2 tasik dengan member. rupanya ramai jugak ek budak2 uia yang beriadah sini. ingat lengang jer. then, aku je la yang paghak. ok. =.= masa nak round tu, dah kira last round nak balik la.. ada group jantan2 ni.. dok usik2. besa la.. lelaki? da nama lelaki.. bila ber-geng2 mula la macam berani, usik2 bagai.. cuba lam klas? majoriti perempuan, pergh! kepit doe wa cakap lu! xpanggung muka lah? haha. ok, tak semua ;) time lalu area dorang,dorang mula usik2 semua, then bila aku n mmber da lepas dari 'laluan durjana' tersebut, ada sorang mamat jerit. 'hye! nama saya syakir!!' ouh guess what ape aku pk. if korang pon la.. mesti korang ter-PERASAN.. celah mana dia taw nama aku ek? ni masalah nama ada pasangan dia. =.= adoyouu...~ naseb aku tak gi kalih wat drama hindustan ' hyeeeee, saya syakira. whatta coincidence nama kite same ek?~ ekkk?~~~ ek?!~~~~~~~~~~' pergh! geli. bahaha!! dalam beberapa saat aku waras balik, maybe nama dia betul syakir. theres no way dia taw nama aku kan. bukannya tokoh pelajar uia ke ape. among hotest girl ke hape. im just a girl next door. whos stay behind the door n cover herself. kah3. ni aku tipu. ;p

sorang member foreigner ni, once said, guys maybe afraid to approach u. coz u are like soo serious, so courageous.. n the lucu part- dia cakap aku 'like-hero' thats why......whatta frog? kah3. tapi memang biasa if aku jalan aku susah senyum. kedekut senyum. if senyum terserempak aku senyum sket jer macam xikhlas. sebenarnya tak gitu yer kengkawan. aku tak sombong pon. play wit me 1st la. ;) karang aku senyum like weirdo, jangan salahkan johny depp ok? haha! till here.

p/s: urgh! mcam nak ujan tak jadi gi rowing. waaa!! plus kaki member injured kena kejar ngan monyet. do i tell u guys kitorang punya kolej banyak monyet beruk semua & penah ada human-monkey battle here? haha.


*



*






see? im not lying on tis ;)

0 comments:

Post a Comment