Daisypath Anniversary tickers

Friday, December 3, 2010

padah wat kepala taw

Malam ni aku kekurangan mood nak taip entri. hurm, sebabnya aku baru jer settle masalah blog aku yang kucar-kacir tak tentu hujung pangkal memang rasa nak menyebai. thanks to my adorable couz- aida for helping me to solve the prob. Harini gatai-gatai jari nak menggodek-godam setting blog tanpa tunjuk ajar sifoo. dah taw budak baru blajar skali kau wat kepala taw tu watpe la kan... papp kod html tu.. papp kod html nii.. tu sume gara-gara nak cari blogger template..

aku dah kehilangan widgets aku yang lama; cetbok,feedjit,bekground n kedudukan strategik lagi utuh page elemts. lagi sedey bila cetbok aku baru jer nak mula masuk orang mcam rumah usang tiada penghuni.. kalau x, busan2 bleh baca orang hye hye kite... sedeyy wuwuwuuwu. ok, dah cukup pathetic skang. sampai sini saja dear readers..

hope korang bleh datang memeriahkan lagi page aku mcam dulu.. teehee! ;)


gudnyte! thanks for reading this entry ;))

0 comments:

Post a Comment