Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

aku rendu korang

aku tau aku telah bersifat jiwang dan pathetic untuk entriku kali ini. aku baru jea actve fb kejap tadi.. aku punya status fb gila cakap meroyan melalut mrapu maka itu bukanla sifat asli ku sejak lahir... aku rendu..

Dear fellows at facebook

sungguh aku tak tipu. aku sanggup berjiwang lara dihadapan khalayak ramai di salah satu platform aku menjengah dunia yang terunggul iaitu blogger sebab aku rendu korang. aku rasa tersisih. terpinggir. dineglect. disolate. diabandone kan. dari cerita mereka2 yang aku sayang. hari2 depa buat reunion lam facebook. aku plak dok merintih lam blogger sorang2...

da ramai member2 mintak aku actve forever cam dulu balik. siap buat petition n demo depan RUMAH PUTIH. aku terharu. tapi aku... aku ego. ego kerana memegang kata2 dan janji2 yang aku akan delete fb aku. tapi..

si mark zuckenberg tabagi aku delete. dia bagi aku on-off kuar masuk fb jer. aku ingat time aku letak reason 'i love palestine' kat other reason aku deactve dia akan blacklist aku. ternyata muka dia xtawu malu maseh menagih kasih aku.


ou, wait.

naseb ada followers aku yang setia drop by kat page aku.. thanks korang =') trimas sebab jenguk2 page aku even x follow... maka sebab itu la aku masih disini. menaip dan ber-blogwalking ke page korang...


p/s: entri versi sleepwalking.

0 comments:

Post a Comment