Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

post 3 pagi.

good morning! haha.

awal x aku angun titow?~ (^,~) jam menunjukkan jam 3.56. still, namanya ya buk..post jam 3. bukan 4.haha. sep.sep. tetiba ase nak mengepos sumthin yang 'waras & cool' now.. coz lately, ive become so like emo+jiwank. lalalala~ =.= tasuka tasuka? who cares huh? hihi. senaqnya aku nak wat entri eid adha. but i dont get the mood! tunggu tengah2 day after celeb eid adha, baru ingat nak post. memang da posibasi la kan.. korang layan jela ek nanti... huhu.

the twins da safely sampai tempat study depa.. hurm, tahniah! haha. selamat meneruskan pengajian anda anda... muge lebey tekun dari biasa. so,tinggallah aku kt umah melayan the rest of my siblings yng sumenye kecik2 agi. naseb skang cuti skolah...tade la busan menunggu depa balik hari2.. ;)

19 november baru2 ni..aku ade gi majlis tunang abang firdaus n his fiancee, kak fiza. abg firdaus who is faeiz's bestfrend.

congratulation!
to abg pidot & k.fiza ;)

please pray,the same good thing wud happen to US too. hehhehe. tapi lambat gi rasanya.. banyak bnda yang kami nak kejar. (duwet kan blh bwk kemati weyh.). tapi tade duwett gak bleh watkn kita mati sebab xmakan.................. n xdak kipas. eyh! tetiba. haha. actually my grandpa once told me. xde kipas bleh mati. i was like.. funny nya statement wan! (kat sini atok, we called him=wan ;) ). haha. uke, kalau gitu.. mati la kalau tade pengepit pencabut white head.! hihihihihihihi.

uke2,dah. merebenn banyak lak ni. actually aku nak wat short entry jer. huhu. tapi terwat 'sampah' lak kat ats. ni la masalah orang kehilangan penguin peliharaan. ;p

ok readers, good morning again. time to continue tidoo... haha! eksyen jer. mesti korang ingat aku bangun ni xtido dah kan? haqapp.....~ bye bye bye!


0 comments:

Post a Comment