Daisypath Anniversary tickers

Friday, June 11, 2010

pray for the palestinians

assalamualaikum people.. ;)

Dah lama giler kan aku tinggal blog ni. really have no time to update since skang ni aku da jadi 'personal nurse' for my grandma. poor her =( hopefully.. dia bley sembuh dengan izin Allah taala, bcoz she can't even make her step.huhu. tp kalau nak dibandingkan ujian aku dan family dengan ujian yang Allah taala bgi utk saudara2 Islam kita yang sedang berjuang di Gaza,aper la sangat kan.. so here we now, the people all over the world are now talking on pencerobohan Israel laknatullahi alaih di Gaza. Satu dunia mengutuk and menyelar tindakan israel laknatullahi alaih yang membunuh 9 aktivis bantuan kemanusian. bangsa israel ni memang dari dulu lagi Allah taala berfirman yang mereka merupakan satu bangsa yang sombong dan angkuh dan selalu membuat kerusakan di muka bumi Allah. so, memang keturunannya jenis bangsat gitu, sebagai orang Islam, kt memang da sedia tahu hakikat ni.

Dalam Quran juga dah sebut tanda-tanda/fakta-fakta yang terjadi hari ini di Palestina dalam ayat-ayatnya yang mulia.. disamping kita berasa sedih dengan ribuan nyawa yang melayang,mengutuk dan mengeji zionis Israel dan sekutunya Amerika..serta mngutuk pemimpin2 Arab yang pengecut, kita kena sertakan juga doa2 untuk saudara2 kt di sana. ;)

اللَّهُمَّ أَعِزَّ الْإِسْلَامَ وَ الْمُسلِمِين اللَّهُمَّ انْصُرْ إِخْوَاننَاَ الْمُسلِمِين وَ المُجَاهِدِينَ فِي فِلِسْطِين اللَّهُمَّ ثَبِّتْ إِيمَانَهُمْ وَ أَنْزِلِ السَّكِينَةَ عَلَىقُلُوبِهِم وَ وَحِّدْ صُفُوفَهُمْ اللَّهُمَّ أَهْلِكِ الْكَفَرَةَ وَ المُشْرِكِينَ اللَّهُمَّ دَمِّرِ الْيَهُود وَ إِسْرَآئِل وَ شَتِّتْ شَمْلَهُم وَ فَرِّقْ جَمْعَهُمْ اللَّهُمَّ انْصُرْ المُجَاهِدِينَ عَلَى أَعْدَائِنَا أَعْدَاءَ الدِّين بِرَحْمَتِكَ يَآ أَرْحَمَ الرَّحِمِينَ وَصَلَّى اللَّهُ عَلَىالنَّبِيِّ مُحَمَّدٍ

Ya Allah, muliakanlah Islam dan kaum Muslimin. Ya Allah, tolonglah kaum Muslimin dan Mujahidin di Palestina. Ya Allah, teguhkanlah Iman mereka dan turunkanlah ketenteraman di dalam hati mereka dan satukanlah barisan mereka. Ya Allah, hancurkanlah kaum kuffar dan kaum musyrikin. Ya Allah, binasakanlah kaum Yahudi dan pasukan Israel dan cerai-beraikanlah kesatuan mereka. Ya Allah, menangkanlah kaum Mujahidin atas musuh kami musuh agama dengan RahmatMu, Wahai Yang Maha Pengasih. Dan sampaikanlah Sholawat kami kepada Nabi Muhammad.”

sumber: google

moga2 keluarga2 para shahid tabah dan dikurniakan kekuatan iman,fizikal dan mental dalam menghadapi musibah dan ujian daripada Allah taala.

waallahua'lam

0 comments:

Post a Comment