Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

diari raya ku..



Dah ramai blogger yang dah masukkan entri raya dorang. aku jea lambat sket. beraya sakan sampai malas nak ngadap laptop.hehe. ada yang siap upload pics raya dorang malam2 raya. fuh! semangat~ dalam bulan syawal ni, ramai juga pasangan yang memilih untuk melangsungkan hari pertunangan, perkahwinan, menyambut hari lahir, cukur jambul (eh? =D ) dan sebagainya. Pasti bertambah meriah la kan. tetamu lebih ramai dari tahun2 sebelumnya. tahniah buat mereka-mereka. ;)

Makanya, hehe. selain merayakan hari raya aidilfitri seperti tahun2 sebelumnya, ada 1 event yang aku hadiri- engagement day of my pretty cousin; Anis Hazrina anak pak ngah Azizan. cewah. barakallah alaik. moga berbahagia hari2 seterusnya, hingga kejinjang pelamin dan keanak cucu. Majlis berlangsung pada hari raya ke-2.

love.love.love

Lihat gambar diatas- itu bukan baju rayaku. tapi baju pinjam adik hieda punya. =( alkisah, baju raya lagi 2 pasang maseh kat tailor. itu pasalnya, aku cerewet bab baju ni. imperfectnya skit jer, aku rela dia alter bagi ok, n sokay if baju raya lambat pakai.hehe. terok.terok. so, 1st n 4th day.. i got my own baju raya. 2nd & 3rd xda.

bersama ayahanda tersayang

Cakap pasal, xpakai baju raya, observation aku dalam 3,4 hari raya ni, ramai yang pakai baju raya lepas or baju2 yang memang dah ada. berbanding dengan tahun2 lepas, ini suatu fenomena yang baru! maybe semua dah ada kesedaran dalam mengamalkan sikap bersederhana kot? haha. bagus bagus. atau ada gak yang case macam aku ni, baju raya tak siap? possible juaaaa.. ;p

terpaksa pakai blouse emergency

adik-adik yang cool <3

kesimpulan yang aku boleh wat untuk eid tahun ni- TAK MERIAH. apa kata anda anda?? eid aku je kot. yang laen suma meriah2 belakos. kan? ;)

Preparation raya- i made my own cookies~ ;p berbangga dengan diri sendiri. at last, dapat juga aku wat cookies tanpa pertolongan umi. sedap gak! (perasan =.=) even ada 1 jenis ni, keras macam batu,baling xpecah. huhu. tapi pas gigit tu, sedap la jugak.haha- kata orang2 lah. aku dah naek pening asik makan cookies sendiri tyme dok buat haritu. siyez. =,=. so, i spare my ownmade cookies for him. & he loves them. ;)

Last day before aku balik Gombak malam tu, aku sempat gi beraya umah member kat Pendang. konvoi dengan member2. best sangat. sebab last day tu, aku sempat beraya dengan dia.Ingatkan dah tak berpeluang. ;D


syakirah & faeiz


selamat hari raya from both of us ;)




kepada mereka-mereka yang datang memeriahkan open-house rumah aku;
TERIMA KASIH. *next year jemput datang lagi


-------------------------------------------------------------------------------
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN
kepada semua pembaca setia blog ini
ikhlas daripada Nur Syakirah Yusof =)

ENTRI RAYA 2010
---------------------------------------------------------------------------------

0 comments:

Post a Comment