Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

i'm bluffing...........!! (^,^)

Assalamualaikum semuaa.... gud evening.. =))

my first entry ditaip disuatu petang yang membosankan... at last! tercipta jugak blog sendiri. hermm... mengapakah aku start wat blog tetiba ni..?? bukan paksaan atau desakan sesaper yang pasti..ahahaha. member2 dari dulu dok tanya,bila aku nak ada blog sendiri..
then, aku pon jawab..aku lom sedia.. (actually blom rajen utk mengarang blog ni). and, aku rasa cam tade story sangat life aku nii.. and tasuka sangat la nak cerita2 nii. malashh.. huhu =p but then, adik aku hieda, bukak web for blog backgrounds. aku pantang skek, tengok2 background chomey ni.. aku pon tergerakla nak wat blog nii.. suka plak bila dapat miliki background2 chomey. pastu, aku mula terfikir... ok, dari sinilah bermulanya my cyber-diary. macam fun. =B

uke..setakat ini saja post yang membusankan dari aku... 1st entry~ tade menda sgt la.. lama gile aku cari stuff nak templek kat blog nii dari tadi.. chomey x?? heheheheh =B

stay tuned for next entry.... <3

0 comments:

Post a Comment